jiaa cantik

jiaa cantik
fat.girl.elastic.heart

Thursday, April 16, 2015




This is just an update. Not really a long post today.

I have been really stressed out lately and just trying to calm down .






a space for me to express with myself and also a chance for me to ramble and rant at the world about things I am passionate about in the best way I know how to, through listen to myself .


memang kita perlu kawan , kita perlu teman hidup lahh apa semua tu tapi kadang kadang nak share semua benda dengan diaorang tak boleh jugak sebab kita manusia. manusia yang ada hati yang tak sama sebab ALLAH kata "aku berbagai-bagaikan sifatku" untuk manusia ikut . Yang mana nampak jalan yang lurus maka semua sifat dia adalah berlandaskan sifat baik ALLAH , tapi ada juga yang tersasar . "Manusia tak lari dari buat silap" macam aku jugak dan macam orang lain jugak adakalanya mulut mesti keluar benda benda tak baik . biasalah sifat normal manusia bila kita semua lupa pegangan kita , semua mesti jadi kucar kacir . ada yang talam akan jadi talam , ada yang tikam belakang . sebab semua dosa yang kita buat , sebabtu hati tak tenang . so . ni lah antara sebab kita kena hati-hati sikit dengan apa yang kita nak share sebab tak semua benda kita boleh share dengan orang kan ? so , kita lepak bukak kedai makan dengan hati sendiri dah betul sbb kalau nak buat dosa pun sendiri tanggung .
a week past , aku hadap macam macam jenis masalah , masalah family ,masalah duit , masalah dizly , masalah kawan , macam-macam and untuk tidak membingungkan orang lain dan diri sendiri . bawa diri , lepak pantai , cakap sornag sorang . gila ? tak , aku tak rasa aku gila , sebab tu cara aku dan aku percaya semua orang ada cara sendiri .






No comments:

Post a Comment